به انار چت خوش امدیدwww.anarchat.ir







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوووووووستت دارم

 

 بيشتر از آنچه تصور ميكني دوستت دارم

 

 

بيشتر از آنچه باور داري عاشق تو هستم

 

 

بيشتر از هر عشقي عاشق تو هستم و بيشتر از هر ديوانه اي مجنون تو هستم

 

 

عزيزم من محتاج تو هستم و بدون تو زندگي برايم

 

 

مفهومي جز تاريكي و سياهي ندارد

 

 

دوستت دارم چون ميدانم تو نيز مرا دوست ميداري

 

 

دوستت دارم چونكه مرا باور داري

 

 

و مرا لايق آن قلب پر از محبتت ميداني

 

 

تنها آرزويم اين است كه تا آخرين لحظه زندگي ام در كنار تو باشم



نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت19:29---12 خرداد 1391
با سلام و درود فراوان
کاربر گرامی شما می توانید در لینک زیر در قرعه کشی5دستگاه لپ تاب و یک خودروی مزدا3شرکت کنید .
توجه داشته باشید که هر بار رفتن به ای لینک برای شما یک امتیاز محسوب میگردد.
امتحانش مجانی است . شانست رو امتحان کن
http://persianhit.ir/persianhit/4c38aab4e65b3.gif


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اقا احمد...ایهان....ایلار در 19:25 | |