به انار چت خوش امدیدwww.anarchat.ir







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات






اگه من یه روز نباشم؟

 

 


 اگه من یه روز نباشم کی از عشقت می میره؟ یه روزی می رم و اون روزه که گریه ات می گیره



اگه من یه روز برم برای کی ناز می کنی روی بوم کی می شینی با کی پرواز می کنی



وقتی که قهر می کنی منتتو کی می کشه؟ اگه من یه روز نباشم سرنوشتت چی می شه؟



کی واست لا لا می گه که چشماتو هم بزاری کی می ذاره تو همش براش بهونه بیاری



با کلیدش کیه قفل اخماتو وا می کنه اون شبا که سردته کی دستاتو ها می کنه



وقت گریه سر تو رو شونه کی می ذاری به یه آغوش دیگه که آخه عادت نداری



اگه من یه روز نباشم کی از عشقت می میره؟ یه روزی می رم و اون روزه که گریه ات می گیره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اقا احمد...ایهان....ایلار در 19:26 | |