به انار چت خوش امدیدwww.anarchat.ir







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





معبددل

 

 

 http://delsokhtee.persiangig.com/image/www.roozgozar.com-153%5B1%5D.jpg

تو  را در دل ابدی  خواهم ساخت       
از تو در دل معبدی خواهم ساخت            
من  خودم  آتش  پرستت می­ شوم                  
من خودم یکپارچه مستت می ­شوم                       
 آنقدر  آتش  بیفزایم  ز  دل                                     
ز سیاهی ام نگردی تو خجل                                        
آنقدر  سجده  کنم  در پای تو                                    
من خودم را گم کنم در جای تو                         
من  فدای  روی  ماهت می­شوم                    
گر  بیمرم  من ، راحت می­شوم             
من تمام این وجدت را خریداری کنم 
عادتم این است، که من گل را نگهداری کنم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اقا احمد...ایهان....ایلار در 19:29 | |